red. werd in 2023 opgericht door Indy Koele, PR- en influencer manager, met de missie om échte verbindingen te creëren in een medialandschap waar ondergerepresenteerde stemmen vaak worden gemist.

Niet veel later sloot DE&I-trainer Cheyenne Esajas zich aan, waardoor de basis van red. nog sterker werd: een gezamenlijke toewijding om te bouwen aan een rechtvaardigere en inclusievere wereld. Samen zetten we ons in om diversiteit en inclusiviteit centraal te stellen in alles wat we doen. We geloven dat iedereen een platform verdient om zichzelf te laten zien en horen. Bij red. zien we diversiteit niet alleen als een waarde, maar vooral als een kracht die ons werk en de verhalen die we vertellen verrijkt.

we are all red. inside

Bij red. zijn we gespecialiseerd in influencer marketing, events, talentmanagement en DE&I-educatie. Onze missie is om diverse stemmen te versterken en te zorgen voor échte, inclusieve representatie in het medialandschap.

Cheyenne Esajas and Indy Koele, owner of red.

"red. ziet een wereld voor zich waarin diverse stemmen gelijke kansen en  beloningen krijgen om te floreren in de (entertainment)industrie, en waarin representatie online écht weerspiegelt hoe de wereld eruitziet."